Asiakaspalvelu
Kysymyksiä ja vastauksia
Milloin ja miten toimitus tapahtuu?
Kaikki tuotteet ovat varastossamme ja ne lähetetään 1-2 työpäivän kuluessa, ellei toisin mainita. Toimitus on täysin vakuutettu ja sen hoitaa joko lähettiyritys tai panssaroitu auto riippuen toimitus osoitteesta ja tuotteen arvosta.
Millaisia maksutapoja käytätte?
Tällä hetkelle tarjoamme seuraavat maksuvaihtoehdot:
  • Pankkisiirto
  • Visa, MasterCard, Diners Club ja Amex (American Express)
  • Lasku/Osamaksusta

Lue lisää meidän maksutavoistamme.
Mitä tapahtuu, jos haluan palauttaa kellon?
Me tarjoamme täyden jopa 14 päivän palautusoikeuden siitä, kun olette vastaanottaneet lähetyksen. Takaisinmaksu suoritetaan 1-2 työpäivän kuluessa siitä, kun palautus on käsitelty. Palautuksia ei hyväksytä jos yksikään tuotteen sineteistä on avattu.
Mitä jos kello ei toimi kun se saapuu minulle?
Me tarjoamme 6 kuukauden jälleenmyyjän takuun kaikille kelloille, joiden virallinen valmistajan takuu on jo umpeutunut.
Me tarkistamme aina kellojen toimivuuden, kunnon ja aitouden sekä puhdistamme kaikki kellot.
Pyrimme myös selvittämään kellojen historian ja valmistajan rekisterin niin pitkälle taaksepäin kuin mahdollista.
Keneen voin ottaa yhteyttä koskien markkinointi tarjouksia?
Kaikki markkinointiin liittyvät kyselyt voidaan ohjata suoraan markkinointi osastollemme seuraamalla tätä linkkiä www.scanluxgroup.com.